primus Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Hei, Er på utkikk etter nye fjellstøvler. Pga plager med skjelettet(rygg og knær) blir ikke sekken altfor tung, sjelden over 12-14kg. Jeg tenker da at kansje de "tradisjonelle tunge lærstøvlene" muligens blir noe overkill for mitt skisserte bruksområde?? Jeg lurte derfor på om fjellsko av tekstil ala la sportiva valles/trango trek osv er mer å satse på, får da en lettere støvel.... Ettersom mine nevnte plager i kroppen bør skoen ha god demping. Forslag taes imot med takk:-) Siter
runegutt123 Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Sjekk Ecco. Bruker ecco sine lette trekkingstøvler. Fungerer fint for en tung mann med lett sekk og dårlige knær. Siter
primus Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Skrevet 12. juli 2010 Takker for svar, er det noen spesiell modell du kan anbefalle? Ellers ser jeg at oslosportslager har gode priser denne uken. er det noen sko der som kan oppfylle mine "krav"? Siter
runegutt123 Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Du må til syvende og sist prøve hva som passer deg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.