500fjell Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Hei! Planlegger en tur i Reisadalen. Men problemet er hvordan en skal komme seg fra Sørkjosen lufthavn og inn til Saraelv. Er det noen som vet om det går buss eller annen transport inn dit i sommersesongen? Eventuelt om man kan kjøpe en gammel sykkel i Nordreisa. Siste alternativet får bli taxi eller å gå innover og håpe på å få haik før eller siden. Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Tviler på at det går buss - sjelden sånne tiltak satt i gang her i nord-norge. Evt må det jo være noen som organiserer fisketurer som evt har en minibuss de kjører folk med for alt jeg vet. Finner du ingenting på nettet om det? Siter
Joker Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Cominor har buss fra Storslett til Saraelv, og det er så langt som veien går. Rutetabeller for Nord-Troms Siter
Joker Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Bare hyggelig. Håper du får en knalltur i en av Norges vakreste daler. Siter
Kjell Iver Skrevet 27. juni 2017 Skrevet 27. juni 2017 På 7/11/2010 den 19.35, Joker skrev: Cominor har buss fra Storslett til Saraelv, og det er så langt som veien går. Rutetabeller for Nord-Troms Jeg drar frem denne gamle tråden for det kan se ut som at lenken ikke fungerer. Jeg klarer ikke å finne noen bussrute til Saraelv - stemmer det at den er lagt ned? Siter
+Boggabogg Skrevet 17. august 2017 Skrevet 17. august 2017 For rutebussing i Troms er det https://tromskortet.no som gjelder. Velg flappen reiseplanlegger. Når du ikke veit hva stoppestedene heter fins det kart der du kan klikke på bussholdeplassene. Ser ikke ut som om du kommer deg til Saraelv lenger, men du kommer deg til Sappen. Siter
HannKatta Skrevet 17. august 2017 Skrevet 17. august 2017 Hmmm, Biltu (Nordreisa) er visst endepunkt? Mulig dem vet eller kan kjelpe deg (selv om du ikke vil bo der). Si du er interessert og spør om transport http://www.facebook.com/saraelvnature/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.