500fjell Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Tur med Øyvind og Jan Petter til Skåråfjell og Vardefjell. http://fjelltopper.no/tour/656/Idylliske+skogstopper.html Siter
eirikw Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Hei Sondre! Det er utrolig at noen andre enn "menigheta" tar seg inn i det området! Der er det bare flott. Kilometertida blir høy i slikt terreng, men i slike områder er veien absolutt målet. Prøv deg der på vinteren, da får du testa både brøytekapasiteten og utforferdighetene. Du må imidlertid kun prøve i skikkelige snøvintre! Eirik W Siter
500fjell Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Skrevet 11. juli 2010 Heisann! Ja, tenkte på åssen det hadde vært å gå der inne vinterstid. Sikkert utrolig mange steder man kan finne seg ei grop og lage bål. Skikkelig kupert terreng som nok ville blitt krevende med masse løssnø, ser det allerede for meg. Siter
Bjørn-Even Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Nice, liker terrenget! men for en dag å gå på tur på da, greit nok at det er fint vær og slikt, men det var jo helt grusomt varmt på lørdagen! befant meg da på Kongsberg jazzfestival og der var det godt og vel 30 grader! Siter
oyvindbr Skrevet 13. juli 2010 Skrevet 13. juli 2010 Takk for turen! Ja det var plagsomt varmt, og veldig kleggete også. Bikkjekjeftene klappet igjen flere ganger i hevnforsøk mot all kleggen. Ellers må jeg si meg mektig imponert over Frigg da hun var i fullt firsprang oppover noen veldig bratte sva. Nå har jeg på kort tid blitt kjent med to nye skogstrakter, Mørkgonga og Gyrihaugen fredag ettermiddag og altså herlige Sauheradsfjella på lørdag. Vi har mye spennende natur på østlandet Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.