Monica Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Hei! Jeg har et spørsmål til erfarne fjellfolk der ute, trekoppen jeg skulle dra frem til årets første fjelltur er muggnet. Holder det å pusse den med sandpapir? Kan jeg koke den? Eller er det boss? Tips? Siter
Babelfish Skrevet 10. juli 2010 Skrevet 10. juli 2010 Mugg er pencilin, skrap av det verste og drikk kaffe med god samvittighet. Siter
dsk Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Mugg er vanskelig å få bort, prøv å vaske godt på vanlig måte, tørke en dag, og hell i kokende vann med syltepulver. dsk Siter
runegutt123 Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Syltepulver, høres ut som en grimlende idè Siter
Pava Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 ATAMON, brukes til syltetøy og saft, hemmer muggvekst Siter
sid Skrevet 12. juli 2010 Skrevet 12. juli 2010 Mugg er pencilin, skrap av det verste og drikk kaffe med god samvittighet. Vel. Selv om Penicillin fremstilles av mugg er det ikke dermed sagt at ALL mugg er Penicillin Men hadde nok ikke hatt så store betenkeligheter med å bruke koppen etter en grundig vask Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.