JohnB Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 Hei Ser det er mange tråder om forholdene i Jotunheimen, men siden det varierer fra område til område, så drister jeg meg til å spørre jeg også, så får heller moderator slå den sammem med noen av de andre føreforhold trådene. Noen som har vært i området St. Knutsholstind i det siste og vet om det ligger igjen mye snø der ? Håpet å kunne gå Torfinnsbu til Gjendebu via toppene på ryggen i neste uke uten å slite for mye med snø. Mvh John Siter
Bjørn-Even Skrevet 9. juli 2010 Skrevet 9. juli 2010 https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=21665 denne er for en uke siden;) opp sørryggen var det ikke noe snø og sørryggen er ikke noe vanskeligere en sørryggen på uranostind(som jeg ser du har vært på). På nordsiden av toppen var det fortsatt en del snøfonner, hvor mye snø det ligger i vestflanken som visstnok er den letteste ruten aner jeg ikke. Siter
JohnB Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Skrevet 9. juli 2010 Takk Planen er å gå samme rute som dere, bortsett fra at jeg starter fra Torfinnsbu på ettermiddagen for å være på toppen når solen står opp At du da sier det var bart opp sørryggen som jeg skal gå i mørke/skumring var betryggende Takk igjen Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.