Gå til innhold
  • Bli medlem

Knutsholstind


JohnB

Anbefalte innlegg

Hei

Ser det er mange tråder om forholdene i Jotunheimen, men siden det varierer fra område til område, så drister jeg meg til å spørre jeg også, så får heller moderator slå den sammem med noen av de andre føreforhold trådene.

Noen som har vært i området St. Knutsholstind i det siste og vet om det ligger igjen mye snø der ?

Håpet å kunne gå Torfinnsbu til Gjendebu via toppene på ryggen i neste uke uten å slite for mye med snø.

Mvh

John

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
https://www.fjellforum.no/index.php?app=forums&module=forums&controller=topic&id=21665 denne er for en uke siden;) opp sørryggen var det ikke noe snø og sørryggen er ikke noe vanskeligere en sørryggen på uranostind(som jeg ser du har vært på). På nordsiden av toppen var det fortsatt en del snøfonner, hvor mye snø det ligger i vestflanken som visstnok er den letteste ruten aner jeg ikke.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :evil:

Planen er å gå samme rute som dere, bortsett fra at jeg starter fra Torfinnsbu på ettermiddagen for å være på toppen når solen står opp :lol:

At du da sier det var bart opp sørryggen som jeg skal gå i mørke/skumring var betryggende B)

Takk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.