Pavlinka Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hei, jeg er en jente fra Tsjekkia som er for fem år siden falt pladask for norsk natur - fjell og fjord Forelsket med rett og slett i Bergen, by mellom 7 fjell. Alle jeg kjenner `kollegaer - venner`er ikke så interesert i friluftsliv, idrett og jeg er blitt etter hvert lei av å gå på fjellet alene ( kun med min vennine DSLX Pentax Fant deres fantastiske nettsider med veldig mange gode reise tips, utstyr tips osv. Tenkte prøve å søke her noen eller vennegruppe som kunne tenke seg å ha en vennlig sjell med på tur, hyttetur, kajakktur...... Gleder meg å høre fra deg/ dere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koppen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei Pavlinka! Prøv å post innlegget under "Turfølge". Ettersom du tydeligvis gjør mye mer enn å padle er sjansene større siden mange som ikke padler derfor ikke leser innlegg herfra. Lykke til med både turer og turfølge! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
johnpd Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hei! To forslag: BSI er Bergensstudentenes idrettslag dette er en paraplyorganisasjon for alle mulige foreninger, blant annet BSI friluft. http://bsifriluft.no/ De reiser på turer hele året. her er det folk fra 19 til 30+ Det er lav terskel for å være med på tur og du blir fort kjent med folk du kan reise på tur med ellers og og du kan være med selv om du ikke er student! Røde Kors har fire foreninger i Bergen kommune: Arna og Åsane, Bergen, Fana og Alvøen og Laksevåg. Alle disse har Hjelpekorps, medlemmene her har et godt og sosialt miljø og reiser på turer og øvelser sammen. Dette er et kjempegodt miljø for å treffe turvenner. I Fana Røde Kors Hjelpekorps har vi medlemmer fra 19 til godt opp i 50årene. Flest Bergensere men også en tysker, en amerikaner og en og annen østlending Jeg har vært med på et par turer med BSI men vet ikke mer enn det jeg har skrevet over. Hvis du ønsker mer informasjon om Hjelpekorpset er jeg kontaktperson for Fana Røde Kors Hjelpekorps, så send meg en PM. Bergen Turlag har også et flott turmiljø med masse fellessturer for folk i alle aldre. www.bergen-turlag.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.