Gå til innhold
  • Bli medlem

Hurrungane-tur! bli med! Uke 27/28


ehvind

Anbefalte innlegg

Hei!

Er en gutt på 20 (snart 21) fra Oslo som har planer om en hurrungane tur med litt tinderangling i uke 27 og/eller uke 28.

Fikk ferien 2 uker før den var planlagt i år og det har derfor kræsjet litt med de opprinnelige turplanene og tur/klatrepartnerne sine planer

Jeg trenger derfor en tur/klatrepartner for å realisere turen og lurte på om noen her har lyst?

Tenkte å varme opp med Austanbotntind hvor jeg har vært før og etter det ta det som været og stemning tillater.

Er det forhold for det er Storen og Dyrhaugsryggen fra Bandet kanskje det mest aktuelle for min del, evt Nordre til Storen om man er i dytten. Tenkte å bo i telt ved Turtagrø og ta i bruk fassilitetene der (100 pr. natt tror jeg).

Jeg har kameratredningskurs på klippe fra DNT og har klatret i 5 år. Er ganske fjellvant og vært en del rundt om i Hurrungane. Har i alt 35-40 2000 metere.

Har alt av klatreutstyr som skulle være nødvendig, men mangler tau da økonomien ikke har vært god nok til halvtau enda og enkelttauet mitt ble tatt i steinras her forleden=(

Hvis ikke du har kan jeg få ordnet med halvtau på lån.

Har ikke bil selv, men kan låne papps sin om det skulle være nødvendig

Er også åpen for andre turmål, men det er Hurrungane som jeg har tenkt mest på i det siste.

Mob nr. mitt er 98459422.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.