Gå til innhold
  • Bli medlem

18-åring savnet etter fjelltur i Telemark


larka

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har vert med på flere slike leteoaksjoner og i farten husker jeg bare en hvor savnede ikke ble funnet. Det var en dansk skoleklasse på tur og en av elevene forsvant. Jeg tror ikke han ble funnet noen gang i det hele tatt.

Ellers tror jeg nok dette ser ut til å være et slikt tilfelle hvor savnede vil ha gode muligheter til å komme til rette. Kort tur, bra med utstyr og fjellvandt person.

For de interesserte er det bare å følge litt med på lokalnyhetene i området, Dagbladet følger sikkert ikke opp saken uten at det ender med en katastrofe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra hva det beskrives at han hadde med seg av klær etc. så vil jeg nok ikke bruke de ordene. Jeg tror at det her hentydes til noe som de aller fleste mannlige lesere hvertfall ikke er så veldig interresert i å vite. Og heller ikke har så stor relevans til situasjonen han var i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.