Gå til innhold
  • Bli medlem

Hjelp meg å velge størrelse på pakkposer!


kork

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har bestemt meg for å bestille en to-tre vanntette pakkposer, nærmere bestemt Exped Fold-Drybag fra fjellsport.no. Men jeg har ingen anelse om hva slags størrelser jeg trenger. 8)

Jeg tenker en i XXS(1l) for småplukk som mobiltelefon og lommebok o.l. Også skulle jeg kansje også hatt en til klær og en til sovepose. Er henholdsvis L(13l) og XL(22l) greie til det formålet? Evt omvendt. Eller blir de for store? Jeg eier ikke øyemål når det kommer til slikt. For ordens skyld så er det en Ajungilak Kompakt 3-sesongpose som skal nedi ene posen, og klær til en uke/halvannen på vidda i andre. Å vente på att de får inn størrelser de ikke har inne(som feks M/8l) er uaktuelt da jeg trenger å ha de ihende innen 16. juli. Derfor må jeg også få bestemt meg før lunsj imorgen så jeg er noenlunde sikker på att de blir sendt denne uka.

Merke og type er rimelig spikra, det virker som en grei kvalitet/pris kombo for ei snobbete fattiglus, men det var detta med størrelser da. :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville selv aldri kjøpt en 1-liter, da jeg syns det er bedre å bære noen bittesmå gram ekstra og ha plass til et par liter til. Du kan jo uansett pakke de veldig små, så plassen er sjeldent et problem.

Ellers er 13 og 22 ok størrelser til klær og soveposer o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.