Gå til innhold
  • Bli medlem

fjelltur gravid


stine45

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg å min mann tenker å gå en uke på fjellet et eller annet sted sør for trøndelagstraktene.

Vi ønsker primært å belage oss på å bo i telt, men ønsker 1-2 overnattinger på betjent turisthytte gjerne første og siste dagen.

Ettersom jeg er gravid i vel 5 måned, ønsker jeg å finne et sted å gå hvor terrenget er relativt lettgått uten for mye opp og ned. Samtidig er det vel en viss fare for at det kan bli kjedelig hvis det er flatt, så spennedende og fint terreng må det være.

Vi har en hund som skal være med, det må være mulig å ha denne på turisthytte. Eget hunderom hvor man kan sove (ikke vedskjul eller vedkjeller....prøvd og frister lite når man er gravid )

Tar imot alle tips om fine turområder.

Vi planlegger å gå i siste del av juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du skriver ikke noe om hvor langt sør for "Trøndelagstraktene" du vil dra, men Hardangervidda er ett av de flateste områdene med mange muligheter. Ellers er Rondanane både flatt og vilt. D.v.s. Rondane er kun flatt dersom man går mellom fjellene, men da får man til gjengjeld en flott utsikt opp på de flotte fjellene i Rondane.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.