firebeard Skrevet 30. juni 2010 Skrevet 30. juni 2010 Hei. Jeg har lyst til å begynne med klatring, men jeg klarer ikke å finne noen klubber i Steinkjer. Hovedsaklig har jeg lyst til å drive med dette for treningen sin del... Jeg antar at det er god trening, samtidig som jeg er glad i å klatre. Man er vel avhengig av å få litt opplæring før man kan starte, så jeg er avhengig av å finne en klubb. Noen tips, eller noen som vet av noe i området? På forhånd takk! Siter
vertikal Skrevet 1. juli 2010 Skrevet 1. juli 2010 Håmmår'n klatreklubb, http://hfsk.wordpress.com/ er beste tipset! Siter
Glacier Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Hei, jeg flytter til Steinkjer neste uke og trenger noen å klatre med.' Har hørt at det er klatrehall i verdal, og da er det ikke mer en 20 min med tog. Er bare å sende pm om du er interessert =) Siter
Idak Skrevet 27. august 2010 Skrevet 27. august 2010 Jeg vil også veldig gjerne begynne å klatre, men har ingen å klatre med! Trenger noen som har tau og litt peiling, for er nybegynner Ta kontakt på pm! Hadde jo vært skøy å fått til en gjeng som kunne dra å klatre sammen, selv om det ikke er klatremuligheter i selve steinkjer (som jeg finner ut av i allefall!) Siter
Glacier Skrevet 29. august 2010 Skrevet 29. august 2010 Hei, er ett par i klassen som har lyst å være med å klatre. En til med brattkort, så tror det er gode muligheter til å få til noe klatring =) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.