steinur Skrevet 27. juni 2010 Skrevet 27. juni 2010 Her er noen bilder fra sist natt, jeg la til fjells en stund over midnatt. For å se en lys sommerdag komme, enkel og billig lykke. Vis rapporten i Turkartet Vis større kart Siter
Ameak Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 Flotte stemningsbilder fra et flott område! Ryssdalshornet? Siter
steinur Skrevet 28. juni 2010 Forfatter Skrevet 28. juni 2010 Ryssdalshornet ja, fortoppen 1160 med bok i varden. Det pilte en mus inn der òg, den lurte vel på hva i alle dager som var så viktig midt på natta. Siter
500fjell Skrevet 28. juni 2010 Skrevet 28. juni 2010 Fine soloppgangsbilder! Det fra Snønipa var skikkelig stemningsfullt... Ryssdalshornet som soloppgangstur var ikke dumt nei!! Siter
oyvindbr Skrevet 29. juni 2010 Skrevet 29. juni 2010 Ja Gloppen har mye flott natur! Er ikke så kjent i denne delen av Sogn og Fjordane enda, men interessen er der. Koser meg med Oppturboka med jevne mellomrom, og vet dermed endel om hva jeg går glipp av. Soloppgangsturer er ofte de som sitter best i minnet for all tid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.