Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå må jeg desverre kvitte meg med mine gamle Adidas tursko. Det er faktisk ikke noe igjen av dem.

Jeg trenger en lett sko til søndagsturen og har lurt på å prøve Viking Anaconda eller Viking Boa, men det finnes forskjellige varianter av hver type og jeg har ikke klart å finne ut hva som er forskjellen på de forskjellige. Anakonda har f.eks. en som heter GTX og Boa har både Parrot Boa GTX, Rattler Boa GTX og Suburban. Er det bare fargen eller er det forskjell i oppbyggingen av skoen. Har også funnet prisforskjeller f.eks mellom Parrot Boa og Rattler Boa GTX. Det stod en omtale av Viking Boa Suburban i siste nummer av Friluftsliv, men denne modellen finner jeg verken i butikkene eller på nettet.

Er det noen som kjenner til eller har erfaring med disse skoene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.