Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Ta deg ein tur i sportsbutikkane i byen og finn noko på tilbud e.l. Siden det er snakk om ein familitur på denne tida av året er det ikkje nødvendig å legge så mykje peng i det, hadde ikkje forventa å bruke meir enn 2-300kr.

Skrevet

Takk for svar :)

Har hvert i butikkene men fant ikke noen som var så billige. Lurer også på om jeg skulle køpe en som var regn tett men syns de er litt i det dyraste laget.

Det jeg glømte å skrive var at vi skulle på familie telt tur i 1 til 2 uker på fjellet.

Skrevet
Eg kjøpte ei slik på XXL i Bergen (Åsane)

Men husk alltid å ringe før du skal kjøpe noe konkret. Lagerbeholdning og prisene til XXL går i berg og dalbane. Litt som hos Elkjøp :)

Skrevet

Kjøpte nylig en lett turbukse på Turistforeningen. En slik til å ta av beina på hvis det blir for varmt. Betalte kr. 700,- Ganske bra siden tilsvarende bukser fra Fjellreven og Bergans koster tusenlappen + - i butikkene.

Skrevet

Hej takker for svarene jeg har fått!

Jeg fant en fjellreven bokse til slut på en av de lokale butikkene i Bergen sport 1 tror jeg den hette for 500kr. Ligger ved teatret i sentrum. Utroligt digg stoff i den. Det enda minuset med den var at den var lys. Men men, det er ju en fjellbukse og den blir skiten uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.