Hamlet Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Jeg trenger en skikkelig upålitelig turkamerat, eller flere, for å skyte en ny TV-serie ute i den eventyrlige, norske natur. Motto: "Vi vet ikke helt hvor vi skal." Flere kanaler har meldt sin interesse. Problemet blir sponsorer, da både Bergans og Ajungilak har takket nei (Norrøna har ikke engang svart på forespørselen). Hjelp meg med å dra igang Norge på trass! Siter
Friluftshund Skrevet 24. juni 2010 Skrevet 24. juni 2010 Du får ringe dem å mase Vet stormberg har vondt for å sponse "hvem som helst" da de har en sterk etisk profil og støtter slike formål i stedet. Men mindre butikker eller utstyrsleverandører kan kanskje være noe? Lykke til med sponsorjakt! Håper du får det til, hadde man ikke hatt egne eventyr å planlegge hadde man kanskje meldt seg på Siter
borgern Skrevet 25. juni 2010 Skrevet 25. juni 2010 Du kan jo prøve Nanok når det gelder telt, soverposer etc. Viking på fottøy, Stormberg på klær. Andre aktuelle er Helsport. Hvis serien skal gjøre litt "narr" av Norge og nordmenn så kanskje slike som Hagløfs og Lundhags er intressert:-) Siter
Bergtass Skrevet 11. juli 2010 Skrevet 11. juli 2010 Glimrende prosjekt!! Er desverre ikke så upålitelig men har trass i bøtter og spann, så kan gjøre turen til en minst like stor utfordring psykisk som terreng messig om ønskelig. En ekspedisjon i menneskesinnet med kulisser av vill norsk natur... Send PM! Siter
torsteinvg Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Hei. har du mye kunnskaper når det kommer til film? har du filmet mye selv? Jeg gikk npl og filmet rundt 30 timer på 6 mnd. Det var skam vanskelig.. det er ikke som å filme "vanlig" Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.