Gå til innhold
  • Bli medlem

Forhold på Slogen førstkommande helg (26 eller 27 juni)?


Iklo

Anbefalte innlegg

Veit nokon korleis forholda er på Slogen no.

Vil det vere muleg å gå dit til fots til helga eller er der for mykje snøv?

Krevs det spesialutstyr (ishakker, tau etc)?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går du Slogråsa er det snøfritt til kote 1200, deretter blir det nok stort sett snøføre til topps vil jeg tro. Den fineste ruta til Slogen etter mitt syn er fra Urke gjennom Langesæterdalen, og her var det snø fra kote 700 for én uke siden som bildet tatt fra Saksa viser. I Habostaddalen skal det være fremkommelig, men som essem sier må du nok regne med å møte en del snø underveis. Jeg ville ha tatt med ei isøks mest med tanke på å sikre returen.

post-6282-133474700813_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går du Slogråsa er det snøfritt til kote 1200, deretter blir det nok stort sett snøføre til topps vil jeg tro. Den fineste ruta til Slogen etter mitt syn er fra Urke gjennom Langesæterdalen, og her var det snø fra kote 700 for én uke siden som bildet tatt fra Saksa viser. I Habostaddalen skal det være fremkommelig, men som essem sier må du nok regne med å møte en del snø underveis. Jeg ville ha tatt med ei isøks mest med tanke på å sikre returen.

Flott bilde av Slogen sett fra Vest.

Gikk opp fra Öye med guten min i 1987 da han var 9år — flott tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.