Raines Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Hei - Vurderer å kjøpe meg en MOUNTAIN MAN PANTS fra jerven. Er det noen har denne buksen og kan fortelle noe om den, er den vind\vanntett? Er dette en god bukse å bruke på fjellturer? https://jerven.secure.flexiweb.no/productview/20234153/ Mvh Kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
springsteen Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Ikke vanntett ifølge Jervens hjemmeside. I mange år har det vært “in” å bruke vanntette, pustende jakker og bukser. Vi er enige når det gjelder jakka. Vanntett bukse derimot, fytti katta så klamt. Da er det bedre å gå i ei vanlig bukse, og bruke lårings istedet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raines Skrevet 26. juni 2010 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2010 Da har jeg bestilt en slik bukse, får håpe den fungerer. Skal komme med rapport når jeg fått brukt den på fjellet en uke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raines Skrevet 11. september 2010 Forfatter Del Skrevet 11. september 2010 Da har jeg fått prøvd buksa på fjellet,den var veldig god å gå med,kjentes nesten ikke at man hadde bukse på. Men var ikke vanntett,må nok impregneres godt før neste tur,middels hurtig tørking. Strammingen ved ankel synes jeg ikke var så bra. Camoen er bra,men ikke så viktig for meg ettersom jeg ikke går på jakt. Måtte ta av bukseselene,da spenne er plassert for høyt for meg, fikk gnag mot sekken. Men alt i alt grei bukse for turer i fint vær. Noen som har noen tips om lårings, fikk ikke låringsene tett mot skolissene, ble søkkvåt midt oppå fjellet, måtte forsere en elv i lårhøyde. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.