Gå til innhold
  • Bli medlem

bergans gausta 80 l. trenger tips!

mariussteen

Anbefalte innlegg

hei. jeg kjøpte meg en tursekk (begans gausta 80 liter) for noen dager siden.

det er en del ting jeg ikke helt skjønner med den.

nederst er det to små løkker. hva brukes de til? ovenfor der så er det to "klips". de er ikke store nok til og få plass til et liggeunderlag engang.

midt på sekken er det også et rart "festepunkt". hva er dette egentli? det er liksom en liten trekant. om noen har errfaring med denne sekken så takker jeg for svar.

dere finner bilde av sekken her:

http://gresvig.scene7.com/is/image/gresvig/712056?$MainProductImage370$

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De to løkkene er til feste for is/breøks. Den trekanten høres ut som feste for hjelm eller noe men er vanskelig å si sikkert uten å ha sett sekken i levende live. Klipsene vet jeg ikke om jeg klarte å se på bildet om det da ikke er de som er festet over sidelommene? Sånn de beskrives høres de ut som en del av festet for is/breøksene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den "trekanten" forran på jakka er fin å ha jakka under når det er for varmt for jakke.Du kan også tørke sokkene dine der, men husk å feste dem godt.

Det kan være nyttig å kjøpe et par reimere el. som du bruker til å feste liggeunderlaget med. Ofte kan de reimene som følger med sekken, være for korte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.