Zharack Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 En kamerat og jeg skal gå følgende klassiske hytte-til-hytte-rute i uke 27 (en gang mellom 7 og 13 juli): Juvasshytta - Galdøpiggen - Spiterstulen - Glittertind - Glitterheim - Memurubu - Besseggen - Gjendesheim 1) Er det noe spesielt vi bør være observante på i denne perioden av året? Vi starter fra Trondheim, og tar Trondheim-Bergen-bussen til Lom. Der virker det som om vi må overnatte før vi kan ta morgenbussen til Juvasshytta dagen derpå. Når vi er fremme i Gjendesheim, så skal kameraten min til Trondheim, mens jeg setter kursen mot Fredrikstad. Sistnevnte virker veldig greit, da det går en direktebuss til Oslo, men:2) Hva er det raskeste alternativet fra Gjendesheim til Trondheim? Jeg har funnet ut at det går busser fra Gjendesheim til Vågåmo Smedsmo, og derfra kan man ta Bergen-Trondheim-bussen. Det går også tog fra Otta til Trondheim, så jeg regner med at det finnes en eller annen buss mellom Vågåmo og Otta. Har jeg oversett noen alternativer? Siter
seventh Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Det er nok ikke det raskeste alternativet, men om du venter til 16 juli kan du sitte på med meg opp Siter
Zharack Skrevet 15. juni 2010 Forfatter Skrevet 15. juni 2010 Det er nok ikke det raskeste alternativet, men om du venter til 16 juli kan du sitte på med meg opp Haha, jeg skal foreslå det for ham. Siter
Friluftshund Skrevet 17. juni 2010 Skrevet 17. juni 2010 Den turen så fin ut! Kom tilbake med turrapport, så kan vi andre fjellvandrere la oss friste til å følge deres eksempel etterhvert Siter
LarsVictor Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Hei Fredrikstad Vil gjerne høre litt om hvordan den turen var:) Hilsen Lars Siter
seventh Skrevet 16. juli 2010 Skrevet 16. juli 2010 Jeg vil tro de ble blaute til skinnet, makan til regnvær! Men fra spøk til til alvor, så vil jeg også gjerne høre en turrapport fra den turen. Siter
dimex Skrevet 10. august 2010 Skrevet 10. august 2010 Gled deg til turen fra Galdhøpiggen -> Spiterstulen, vil gjerne ha tilbakemelding på om du ser noe stein på turen... Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.