kenholte Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Hei, Jeg har tenkt meg på Hornindalsrokken i løpet av sommeren, men er usikker på forholdene der. Er dette en topp man bør ta sent på sommeren med tanke på snø eller kan man ta turen allerede nå? Siter
essem Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Hvis du går tidlig på sommeren og går opp Sæterdalen kan det kanskje ligge snø i den renna en går opp, jeg vet ikke når tid den bruker å være vekk. Ellers ligger det nok snø fra flatene ovenfor renna og opp mot toppryggen mot nord. Jeg ville tatt med i alle fall ei isøks hvis jeg skulle gå nå midt i juni , og også stegjern for sikkerhetsskyld (for renna + nordryggen), 1 mnd senere hadde jeg ikke vurdert å ta med noe ekstra. Opp Kjellstaddalen, ta med ski Tipper det er bra skiføre fra 7-800m. Siter
kenholte Skrevet 14. juni 2010 Forfatter Skrevet 14. juni 2010 Ok, Tenkte å gå Sæterdalen ja, og uten isøks og stegjern. Så da venter jeg nok en stund og tar heller turen i aug Siter
steinur Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 August blir bra, du kan glede deg. Hvis du skulle bli utålmodig, kan du få et mob nr og sms'e ei som mente det ihvertfall ikke var tilrådelig før om 2-3 uker, mtp snø. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.