ozzi Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 http://www.hornindalrundt.no/ Noen av tøffingene her inne som skal delta? Siter
essem Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg er verken tøff eller skal delta, passelig 3-4 dagers tur dette for meg Siter
Dag G - Evje Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Jeg er verken tøff eller skal delta, passelig 3-4 dagers tur dette for meg . . Høres ut som et greit tempo. Men 13 tøffe påmelde så langt. Siter
Atomsilda Skrevet 12. juni 2010 Skrevet 12. juni 2010 Hei du "gamle" Dag...som bur oppunder åsen...Kanskje vi skulle melde oss på?? Noen må jo bli sist! Siter
Dag G - Evje Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hei du "gamle" Dag...som bur oppunder åsen...Kanskje vi skulle melde oss på?? Noen må jo bli sist! . . . He, he gamle sluk. Ellers har du det bra.. Kunne vært artig det, men etter en dag med 30-40 km i ulendt terreng begynner knea å bli skranglete. Plassering teller ikke lenger alverdens. Man kunne jo ha gått til kroppen sa stopp. Sett på den flotte naturen ikkeminst. !:! Siter
Atomsilda Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Hei igjen Dag..Huff...ser ut til at jeg jobber den lørdagen gitt. Det var ille Det hadde faktisk vært artig å prøve seg på noe slikt en gang. Mye flott natur der borte....lett utrustning...gode terrengsko....friskt mot og "stå på vilje"...skulle nok ha kommet igjennom det.....men det hadde tatt tid Kanskje jeg skulle prøve å "jobbe" inn den lørdagen..?? Alene tar jeg IKKE turen... Siter
Dag G - Evje Skrevet 13. juni 2010 Skrevet 13. juni 2010 Har nok ingen gode unskyldninger til ikke å stille opp. Men det måtte ha vært den korte varianten med småjogg og hurtig gange. 70 km får ungdommen ta seg av. Det burde vært obligatorisk for alle under førti..... 14 hel- og en halvgalning har meldt seg på til nå. Siter
Hermes Skrevet 18. januar 2014 Skrevet 18. januar 2014 *bump* Har meldt på årets løp. Er fersk i "gamet", dette blir min tredje ultra, etter debut i Nordmarka Ultra Challenge i høst. Jeg vet 500fjell er påmeldt til sommeren. Andre? Siter
Hermes Skrevet 16. juni 2014 Skrevet 16. juni 2014 *bump* Tre uker til! Mange påmeldt! Dette blir fest! (Og min femte ultra, fjerde i år, hvis vi tar med helgens Marka24, som jo ble ultradistanse. Det ble et par konkurranser ekstra, som jeg ikke hadde bestemt meg for i januar.) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.