Gå til innhold
  • Bli medlem

Hornindal Rundt. Norges tøffaste fjelløp!


ozzi

Anbefalte innlegg

Annonse
Hei du "gamle" Dag...som bur oppunder åsen...Kanskje vi skulle melde oss på?? Noen må jo bli sist! :)
.

.

.

He, he gamle sluk. Ellers har du det bra.. :)

Kunne vært artig det, men etter en dag med 30-40 km i ulendt terreng begynner knea å bli skranglete.

Plassering teller ikke lenger alverdens. Man kunne jo ha gått til kroppen sa stopp. Sett på den flotte naturen ikkeminst. !:!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Dag..Huff...ser ut til at jeg jobber den lørdagen gitt. Det var ille :) Det hadde faktisk vært artig å prøve seg på noe slikt en gang. Mye flott natur der borte....lett utrustning...gode terrengsko....friskt mot og "stå på vilje"...skulle nok ha kommet igjennom det.....men det hadde tatt tid :) Kanskje jeg skulle prøve å "jobbe" inn den lørdagen..?? Alene tar jeg IKKE turen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nok ingen gode unskyldninger til ikke å stille opp.

Men det måtte ha vært den korte varianten med småjogg og hurtig gange.

70 km får ungdommen ta seg av. Det burde vært obligatorisk for alle under førti..... :oops:

14 hel- og en halvgalning har meldt seg på til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
  • 4 måneder senere...

*bump*

 

Tre uker til! Mange påmeldt! Dette blir fest!

 

(Og min femte ultra, fjerde i år, hvis vi tar med helgens Marka24, som jo ble ultradistanse. Det ble et par konkurranser ekstra, som jeg ikke hadde bestemt meg for i januar.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.