gusdan Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 heisann, jeg lurer på om det er noen som har noen gode steder å fiske sjøørret i larvik/stavern/helgeroa området? Om du ikke vet om dette, kan jeg få noen generelle tips til å få sjøørretten på kroken? Siter
strebus85 Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Sorry, Mac. det skal godt gjøres at folk vil dele favorittplassene sine. Leit selv, se på kartet og leit etter bratte svaberg utmot havet. Jeg kommer fra Tjøme, og der fisker folk ofte nede langs de dype rennene rett utenfor litt bratte svaberg. Siter
fiskekongen Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Finn en mollabakke ( der det går en liten kant utenfor stranda / svaberget) her patruljerer ofte SØ. Områdene rundt Holmestrand og Sandebukta er kjente SØ områder. Ellers er det å lese sjøkart som er tingen som tidligere nevnt. Ikke undervurder mark fisket glidende fra land! Desidert den metoden som har gitt meg mest fisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.