livsnyter Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 De fleste her har kanskje prøvd den, men til dere som ikke har, anbefaler jeg på det sterkeste å teste ut "Bixit turbar med sjokolade, hasselnøtter, rosiner og tranebær" Smaker godt, gir i alle fall meg masse energi, fin størrelse og holder seg godt selv om det er varmt og godt ute.. (Jeg liker den så godt at jeg har noen liggende i skapet for å nedkjempe akutt godterianfall ) Siter
mortimeir Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Lover bra. Er vel nært alve-kjeksene fra LOTR. Lite i str, men mye næring Siter
Echo01 Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Helt enig med deg! Denne har blitt med på alle turer så langt og ligger fast i hylla .. klar for tur. Smaken er jo overlegen Siter
Torgis Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Den er helt sjef! Jeg har med en slik bar på alle turer der jeg kommer til å sette meg ned for å drikke litt og hente litt krefter. Effektiv og god på én gang. Og kaldt fjellvann bare fremhever den gode smaken Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.