Sverre78 Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Har prøvd å søke rundt en del, men finner ikke ut av dette. Regner med det er aktuelt i andre land også. Skal på vandretur i Danmark til sommeren. Planen er skagen til grensa på stranda. Men av ulike årsaker er jeg helt avhengig av å ha med mobil. Problemet er at det koster fort 3 kr i minuttet å ringe. Da blir det fort veldig dyrt... Forsøkte å finne kontantkortabo i Danmark, men det er bindingstid og de trekker 50 kr i måneden... Gidder jo ikke å betale for noe jeg ikke har bruk for. Hvordan ordner folket seg med dette? Siter
RAS Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 HVor mye er det lige du planlægger å tale i mobil under ferien din??? Uten binding, og med taletid: https://www.telmore.dk Siter
Sverre78 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Skrevet 4. juni 2010 Tusen takk, tar kontakt med dette selskapet Siter
Sverre78 Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Skrevet 4. juni 2010 Okei, da virka ikke dette heller. For å opprette abo i Danmark, måtte jeg ha bostedsadresse der. Noen med andre løsninger? Blir litt stress å måtte lete etter telefonkiosker, og det må være mulighet for enkelte fra Norge å få kontakt med oss. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.