norsketim Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Er det noen som har peiling på om/når det kommer opp en aktiv hjemmeside fra Monsen? Den her greia har jo hengt ute på nettet LITT lenge nå ... Siter
TormodiFuruskogen Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Det nærmeste jeg har vært borti er Larsforlaget: http://larsforlaget.no/ Vet ikke om han har noe annen hjemmeside ute... Siter
norsketim Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Skrevet 29. mai 2010 Jo takk... Larsforlaget har jeg sett. Var bare mer nyskjerrig (les: utålmodig) vedrørende Larserns egen webbsite. Han hadde jo en før og lover en ny (iallefall enl. larsmonsen.no). Bare overrasket over at det skal ta sån tid... Men jeg antar att den som venter på noe godt... Siter
torhorn Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 nrk.no/monsen. Der ligger alle tv-seriene pluss endel annet snacks Siter
norsketim Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Skrevet 29. mai 2010 Hmm jo takk... Jeg har full peil på det.. Hadde bare vært najs med en rendyrka LM-side. Hans gamle var jo ikke akkurat noe å henge i grana. Bare litt tørrfakta og noen rader om hunder i trening eller liknende. Takk iallefall.. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.