Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som vet nårti isen på vannene i området rundt Tromsø forsvinner. Tenker da på vann som ligger på 200-300 moh.

Annonse
Skrevet

Midten av juni, tidligst.

Isen ligger fortsatt på Rundvannet på Tromsøya, så det er nok fortsatt is lenge litt høyere til fjells.

Jeg har siste eksamen 10.6, og da håper jeg Tennvatnet (Ringvassøya, Simavika) er delvis isfritt. Dog litt skeptisk.

Skrevet

Helt unormalt i Troms nå. Kom akkurat til Tromsø etter å ha forsøkt oss på et vann på nesten 600 m.o.h like over finskegrensa igår/idag. Elver/bekker har gått langt over sine bredder de siste dagene, men har roa seg noe nå. En halvmeter overvann langs land og store sprekker og råker i isen lenger ut gjorde at vi ikke tok sjansen på å teste boret denne gangen. Surt, men sikkerheten gikk først.

Skrevet

hmm.. begynner å bli noe utålmodig. fiskestanga og sekken står klar midt i stua :D føler meg ferdig med isfiske for i år selv om det er trivelig det også.

Skrevet

I fjor var var 2 av tidligvannene mine 100 % isfritt 21.mai. Bestemte meg da for at neste år skulle jeg være tidligere ute. Men hva hjelper det? Var ute på rekognosering onsdag, men var ikke oppløftende..

Er bare å smøre seg med tålmodighetskremen, faktor 35+.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.