christ3103 Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 hvor mange dager burde man sette av til en Norge på langs tur på sommeren? ps: det er til fots og jeg skal ikke gå raskest mulig men oppleve mye, men har ikke så veldig god tid... blir det for lite å bruke 90 dager eller liknende? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
villmarkingen Skrevet 16. mai 2010 Del Skrevet 16. mai 2010 Da må du vel i snitt gå rett over 30 km pr dag, tror ikke det blir mye tid til andre opplevelser da............. Post dine forberedelser, blir spennende å følge:) Lykke til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
christ3103 Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2010 jeg har ikke lagd en blogg enda pga det er litt tidlig enda jeg skal gå i 2012 og være den yngste som har gått Norge på langs! men hvor lengde anbefaler dere at jeg bruker 100 dager? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
halvorep Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 http://www.norgepaalangs.info/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.