Dubu Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Det kribler i beina om dagen... Er det noen som har en formening om hvordan forholdene er i Rondane nå? Siter
halvorep Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Kom over denne linken her om dagen, mulig den kan hjelpe deg http://senorge.no/mappage.aspx Om det stemmer så mye er en annen ting... Siter
Storm Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Jeg var ute en liten tur på søndag (fra Mysuseter der jeg jobber) og da bar snøen nær sagt over alt. Det har vært relativt mildt siden det og nå øsregner det. Yr melder mildt og regn kommende uke så om det blir brukbart skiføre tviler jeg vel på... Siter
askogvoll Skrevet 15. mai 2010 Skrevet 15. mai 2010 Heisann Var en tur på Storsmeden i går, og det var mye gjennomtråkk da jeg gikk av det gamle scootersporet et par kilometer etter Spranget på vei opp til Storsmeden. Da jeg nærmet meg Mysuseter i går kveld (ca 20.30) begynte det å bli en del gjennomtråkk også i det gamle skisporet. Anbefaler å starte litt tiligere på dagen enn hva jeg gjorde. Startet ca 12.30 fra Mysuseter, litt sjansespill mtp gjennomslagsføre. God tur:D Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.