Trønderbataljonen Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Hei å hå! Jeg fikk plutselig ett eventyrlystent innfall.. Det hadde vært digg med en liten kanotur på noen dager i Femundsmarka akkurat nå! Så derfor lurer jeg på om det er noen som har oversikt over hvordan det ligger an med snøforholdene? Det ligger kanskje is fremdeles? Siter
borgern Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Vil tro det er litt tidlig. Titet på et vann på ca 470moh nord i Nordmarka i går og der har isen så vidt begynte å slippe langs Siter
Marcus Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har også en haug med turplaner i Engerdal og omegn, som tydeligvis får vente til utpå sommeren. Vinteren er sannelig lang nok, ja. Ukrutt forgår ikke så lett.. Siter
Ole Magnum Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Har den lange vinteren her på østlandet også vært gjeldende i femunden også? ligger isen fremdeles der oppe? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.