REs Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Holder på å mekke litt sykkel for tiden og er på jakt etter noen deler. Har forsøkt de fleste butikkene i området, men ingen har. På nettet finnes de, men da blir ofte fraktkostnsdene like høye som deleprisen. Delene jeg er på jakt etter er et sett Shimano Shifter, SL-MC40 STX Rapidfire, 7 x 3 eller tilsvarende. Jeg vil ikke ha slike vridbare greier som sitter på styret like innenfor håndtaket. Er det noen som vet om et sted hvor det kan være muligheter for å få tak i slike ting uten at det trenger å koste skjorta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Hei. Jeg vet at Deler AS fører den rapidfire'n du spør om, det vil si at hvilken som helst sykkelbutikk som har bedriftskonto hos Deler kan bestille den derfra. Prisen er jeg ikke sikker på, har ikke katalogen deres her hvor jeg er nå, men dersom du er villig til å betale veil. pris skulle dette ikke være noe problem. Ellers vil det være et godt tips å dra innom sportsbutikker med et godt sykkelverksted og høre om de har noen 7/3 liggende å slenge som kan kjøpes for en billig penge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borgern Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Sjekk www.fast-bikes.no De pleier ha litt bedre priser på slike deler enn de fleste andre butikker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
REs Skrevet 19. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2010 Takk for tips Anders. Første delebestilling er sendt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.