birgitry Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Hei! Jeg har laget en turside (i utvidet forstand) med tur- og reiseartikler, utstyrstester, oppskrifter , foto og video. Ta gjerne en tittt: www.lynvingen.org Kommentarer, tips og triks mottas med veldig stor takk, jeg er helt fersk når det gjelder hjemmesidesnektring og har masse å lære!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
+Mase Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Flott og innholdsrik side! Kommer til å studere denne nærmere ved tid og stunder. Harald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullars Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Tøffe bilder! Afganistan , var du der som millitær eller sivil? Bare av ren nysgjerrighet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Torgis Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Muligens en bra side, men jeg kommer nok ikke til å lese mye her før du får ordnet RSS-feeden. Det er den eneste måten jeg personlig leser blogger på, og din virket rotete i RSS-oppsett. Jeg fikk f.eks. ikke inn "Fjordkryssing" i feeden. Synd, for siden ser spennende ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitry Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2010 Hei igjen. Takk for at dere tok dere en tur innom sidene! Mase: Takk for det Målet er at den skal bli mer innholdsrik litt etter litt Gullars: Jeg var der som sivil. Jeg er med i et judoprosjekt som heter Judo for fred. Det er et samarbeidsprosjekt mellom det norske og det afghanske judoforbundet. Har vært i Afghanistan fire ganger som trener for gatebarn, barnehjemsbarn - også jenter. - og det Afghankse landslaget. Ta en titt på: www.judoforfred.org viss du er interessert i info. Torgis: Dette var meget nyttig informasjon!! Jeg har rett og slett ikke tenkt på dette med feed... Tusen takk!! Jeg kan ikke love at jeg får orden på RSS feeden med det første, da jeg ikke aner hvordan man gjør slikt, men det skal jeg finne ut av - og jeg skal få ordnet med en ryddig feed. Ha en flott dag alle sammen - og god helg (snart)!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.