Gå til innhold
  • Bli medlem

Turside


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har laget en turside (i utvidet forstand) med tur- og reiseartikler, utstyrstester, oppskrifter , foto og video. Ta gjerne en tittt:

www.lynvingen.org

Kommentarer, tips og triks mottas med veldig stor takk, jeg er helt fersk når det gjelder hjemmesidesnektring og har masse å lære!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Muligens en bra side, men jeg kommer nok ikke til å lese mye her før du får ordnet RSS-feeden. Det er den eneste måten jeg personlig leser blogger på, og din virket rotete i RSS-oppsett. Jeg fikk f.eks. ikke inn "Fjordkryssing" i feeden. Synd, for siden ser spennende ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Takk for at dere tok dere en tur innom sidene!

Mase: Takk for det :) Målet er at den skal bli mer innholdsrik litt etter litt

Gullars: Jeg var der som sivil. Jeg er med i et judoprosjekt som heter Judo for fred. Det er et samarbeidsprosjekt mellom det norske og det afghanske judoforbundet. Har vært i Afghanistan fire ganger som trener for gatebarn, barnehjemsbarn - også jenter. - og det Afghankse landslaget. Ta en titt på: www.judoforfred.org viss du er interessert i info.

Torgis: Dette var meget nyttig informasjon!! Jeg har rett og slett ikke tenkt på dette med feed... Tusen takk!! Jeg kan ikke love at jeg får orden på RSS feeden med det første, da jeg ikke aner hvordan man gjør slikt, men det skal jeg finne ut av - og jeg skal få ordnet med en ryddig feed.

Ha en flott dag alle sammen - og god helg (snart)!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.