kork Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Noen som har erfaring med dette teltet, eller kan komme med noen informerte kommentarer eller meninger rundt det? Planen var igrunn å vente på å finne ett kompakt/skjervøy på tilbud, men siden dette er det er dagens røver på sportsnett.no og greier, og det ser ut til å normalt ligge på samme prisnivå, ble jeg litt nyskjerrig. Vi er en til to tjukkaser som skal bruke det vår/sommer/høst og vekt er egentlig hipp som happ så lenge det er det samme som, eller lettere, enn detta ti år gamle mckinley katmandu 3 teltet jeg har i boden(4.5kg?). Siter
Fimax Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Vannsøylen på stoffet var oppgitt til hhv. 2000mm og 3000mm. 4000mm regnes som vanntett. Det er dermed mulighet for at teltet vil lekke ved vedvarende regnvær. Innerteltet er av netting. Det er ok ved varmt, vindstille vær - men ikke særlig behagelig ved vind og lav temperatur. Siter
kork Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Skrevet 2. mai 2010 takk for svar! Jeg mener det er ganske avgjørende med vanntetthet, så da får vi nok heller smøre oss med litt mer tålmodighet. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.