Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rimelig redusert av influensa, dro jeg og Julia avgårde fra tåkeklamme Valdres på søndag. Sol hadde vi ikke sett hele helga, så det ble et skarpt gjennsyn med sammenknepede øyne i det vi brøt ut av tåka like ovenfor Beitostølen.

En utrolig følelse av befrielse!

På Flya lå det 30-40 cm snø, av aller beste kvalitet. Det gikk helt prima å gå på ski, ja lenger oppe var det faktisk mye bedre enn det man opplever etter en vinterstorm.

Været og helsa holdt ikke til Rasletind, men en fin sesongpremiære var det!!

post-3-133474387998_thumb.jpg

post-3-133474388009_thumb.jpg

Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det er kanskje de deiligste bildene jeg har sett..

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei :D

Flotte bilder og sikkert en flott tur! Blir helt imponert jeg over at det finnes slike som dere som søker snøen og finner glede ved det!!! Jeg derimot trasker fremdeles i fjellet til fots og storkoser meg med flotte høstfarger og nydelig vær her på Nordvestlandet!!!! Gruer meg til snøen legger seg, for jeg er IKKE født med ski på beina! Hater snø, og presterer å falle på flat mark :)

Stå på dere som liker det - jeg ønsker våren velkommen igjen jeg.

Hjertesukk fra meg

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.