500fjell Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Ser på kartet over Utladalen og finner Vormeli. En "krasafaren steinbu"nedi Utledalsholet. Det jeg lurer litt på er hvordan det er å komme seg ned til denne hytta. Hvis du kommer fra Turtagrø, hvor er det raskest/best å komme seg dit? Stien fra Gjertvassbøen eller via Skogadalsbøen? Noen som har erfaringer/tips til dette? Har hørt at stistandarden ikke er av de beste. Til slutt lurer jeg på om noen vet om det finnes tepper/dyner (er fire senger) i hytta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eirikw Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Hei! Kommer du fra Turtagrø er det ingen grunn til å krysse Utla to ganger. Stien fra Gjertvassbøen er rimelig grei. Gjertvassbekken kan være flomdiger. Om Vormeli har ulltepper liggende husker jeg ikke. Eirik W Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.