aleks Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 - Opplevinga var som eit mareritt. Eg kjende eg flaug gjennom lause lufta då snøskavlen gav etter. Eg såg ned, prøvde å gripe fatt i snøkanten, men taket glapp, fortel den fjellvante Trond Lervik. Sikkert noen fra dette forumet som har farta i området, så tenkte det var interessant. Vi snakker vel om griseflaks her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
essem Skrevet 27. april 2010 Del Skrevet 27. april 2010 Du kan trygt kalle det griseflaks, det var denne fjellsida han ramla ned. Forøvrig samme bilde som er vist på nrk nyhetene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
torhaa Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Tror ikke det er en bragd å etterfølge. Fyttikatta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jbratteli Skrevet 29. april 2010 Del Skrevet 29. april 2010 Nærmest ei Canada-linje til Seth det der... Men har ingen planer om å gjenta bedriften jeg nei... En påminning om at snø ikke alltid har fast underlag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.