Gjest Anonymous Skrevet 23. oktober 2004 Skrevet 23. oktober 2004 Hei! Noen som vet åssen det er med snø på Finse akkurat nå? -Kristian- Siter
oddis Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Hei Kristian Jeg har ikke vært der oppe selv, men de har et webkamera som kan gi deg et inntrykk av hvordan forholdene er akkurat nå. Odd Arne Siter
Gjest Anonymous Skrevet 24. oktober 2004 Skrevet 24. oktober 2004 Ser på dette kameraet jevnlig, men føler ikke det gir et bilde av hvordan det er med snø på de rundtliggende høydene. Ser for meg at det ligger en del ondskapsfull stein rundt omkring... Siter
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2004 Skrevet 4. november 2004 Æ å sjer på det kamera hver dag. Har Bergtatt.net's samling av Web-kam som aktiv desktop. Hadde vært OK med litt rotasjon av kamraene ja. Skjønt det ser nå litt bra ut på Finse da. Siter
ørjan Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Ser på dette kameraet jevnlig, men føler ikke det gir et bilde av hvordan det er med snø på de rundtliggende høydene. Ser for meg at det ligger en del ondskapsfull stein rundt omkring... Er ofte innom bt sitt kamera på Finse. Sjekkar i tillegg desse sidene innimellom: www.bofinse.com og www.finse.com. Burde vere mogleg med ein tur på Rallarvegen i det minste, td Finse-Hallingskeid (Myrdal?). Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.