halvorep Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Hvis noen lurer på hvor stort et Hilleberg Nallo 2 er i forrhold til et konserttelt for 3200 personer, kjekt å vite:) Siter
Timmey78 Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Genialt bilde!! Du satser på å være først i billettkøa ja;) hehe. Send bilde til Hilleberg slik de har det som referanse.. Siter
Kjellis Skrevet 25. april 2010 Skrevet 25. april 2010 Dette har jeg gått rundt å grunnet på lenge, godt å endelig finne det ut Siter
arcticboots Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Endelig et passe stort telt! Altså det ved siden av Hillebergteltet. Nok plass til turhelikopteret, 4x4 bilen samt gummibåten, skjærård sjeepen, mine 4 hester, innendørsbassenget, gourmetkjøkkenet, barløsninga, kinohallen m.m og en trailer el to på utsia Stilig fotografi og .. alle teltjunkies "våte" drøm .. ehehehe SIZE DO MATTER! ps: har da et Akto (latter) Siter
halvorep Skrevet 26. april 2010 Forfatter Skrevet 26. april 2010 Hehe, lå nok ikke i kø, men fikk ideen til bildet etter litt styrkedrikk her om dagen:) var Raga Rockers konsert med mer der i Helga. Siter
RAS Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Genialt!!! Forventer å se billedet i neste katalogen til Hilleberg ! Siter
Lompa Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Hehe, lå nok ikke i kø, men fikk ideen til bildet etter litt styrkedrikk her om dagen:) var Raga Rockers konsert med mer der i Helga. Var et litt mindre populært band som spilte i det røde teltet? Siter
martin.m Skrevet 26. april 2010 Skrevet 26. april 2010 Var et litt mindre populært band som spilte i det røde teltet? Var i alle fall stinn brakke vil jeg tro! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.