Baikal Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hej Er ved at arrangere en kanotur til Femunden,vil leie kano fra Femunden Canoe Camp. Til den tur har jeg kjøpt en Lavvu,til 5 personer og et areal på 14 m2. Mit spørgsmål går på,er en lavvu for stor og ta med ? Kan jeg finde pladser der er gode/store nok til en Lavvu ? Best Regards Bo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
martin.m Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hei. Dersom jeg har forstått deg rett skal dere padle på Femunden? En Lavvo på den størrelsen vil i deler av dette området forholdsvis lett kunne finnes plass til. Vær obs. på vind og bølger på Femunden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baikal Skrevet 18. april 2010 Forfatter Del Skrevet 18. april 2010 Hei Martin Tak for hurtigt svar. Ja vi skal padle på Femunden og er obs. på vind og veir,da det er er første gang ( nybegynner) vi skal til Norge og padle. Glæder os mye til at komme op i den skjønne natur. Bo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.