Gå til innhold
  • Bli medlem

Arc'teryx Briza 75 l. /Arc'teryx Bora, nakkegropsskål

martin.m

Anbefalte innlegg

Hei.

Samboern min kjøpte seg i dag denne sekken på tilbud hos Sportsnett i dag mens jeg var ute å tok meg en sykkeltur.

Da jeg kom hjem og tok en næremere kikk på den så jeg at det venstre festet øverst på plastformen i nakkegropen var brukket.

Hun får selvfølgelig byttet den da dette er en klar reklamasjonssak og den var blitt skadd i butikken,

men det jeg lurer på er om det er andre som har opplevd brudd på en eller flere av de fire festene på nakkegropskålen?

Edit: tittel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,

jeg har opplevd det samme med min Bora 95. Den røyk tvert ved første tur. Tok den med til butikken og fikk høre at det var et kjent problem pga. en feil ved kvaliteten til en produksjonsserie av disse plastkoppene. Fikk ny plastdel og denne har holdt til nå og viser ingen tegn til dårlig kvalitet.

Jeg ser ingen grunn til å betvile betjeningens forklaring. Vil tro det sniker seg inn produksjonsfeil hos de fleste merker.

Forøvrig er jeg veldig fornøyd med denne gropen - den øker komforten en god del når en pakker sekken full.

- LM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei aker.

Takk for svar.

Jeg regner med at jeg eller hun går ned til Sportsnett og bytter på mandag.

Alle mine storsekker (Osprey, Norrøna og Bergans) har selvfølgelig denne nakkegropen men da i forsterket stoffutførelse.

Uansett, jeg synes i utgangspunktet at de to øvre festene ser noe svake/gebrekklige ut.

Liker langt bedre løsningen som er på f.eks. Osprey'n min.

Hun får nok teste ut sekken ekstensivt i et år, så får vi se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøpte en bora 95 liter i januar. Fikk på kjøpet med en ekstra plastskål i noe mykere plast. Den opprinnelige gikk sunn allerede før jeg fikk lagt ut på tur :) men har ikke følt behovet enda for å sette inn den andre. selgeren sa at dette var et vanlig problem med denne sekken. Kjempefornøyd med kjøpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Takker for svar brura :) .

Samboer var nede på Sportsnett og fikk byttet skåla i dag. Helt klart en annen plastkvalitet på den nye skåla,

minner om plastkvaliteten til hektene på Hilleberg Jannu teltet mitt, så nå tror jeg dette blir riktig bra.

Jeg er i alle fall godt fornøyd med de øvrige Arc'teryxsekkene/produktene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.