Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ikke direkte noe svar på dette, så tester her..

Er ute etter en slik jeg kan putte i en større sekk og har da sett på 2 alternativer

En "sekk" variant og en der du må ha en sekk ved siden av.

http://www.camelbak.com/government-military/hydration-packs/viper.aspx

http://www.camelbak.com/sports-recreation/hydration-packs/Stoaway-70-oz.aspx

Lurer da på om noen har erfaring med disse og hvor stor plass de tar.. Har en Deuter 38 liters sekk jeg skal bruke det til. Viper virker kjekk å kunne trene med, jogging og turer på 3-4 timer.. Men funker denne til dette og passer i en større sekk uten nevneverdige problemer. Har dessverre liten mulighet å få testet ut denne "sekken" selv..

Takker for alle svar..

Annonse
Skrevet

Har en stowaway(isolert) 2l(70oz), og alle omegaposer er det livstidsgaranti på.

Omegaposene er lette løsgjøre.

Prøvde å jogge med min i en 20l Gouron Stealth(www.alpkit.com ANBEFALES)

Ble mye skvulping, men hadde musikk på ørene så d plaget ikke meg(kjekkt i bjørneland).

Hadde kanskje ikke presset ut all luften eller komprimert sekken nok....

Min erfaring er dårlig til jogging.

Med 3l pose blir det vel mere skvulping?

I min nyinnkjøpte Bora 80 er det dårlig plass til drikkepose, men siden jeg har 2l pose er den mere flexibel til å lage reodor felgen løsninger eller bare putte i topp lokket.

Tror 2l er nok for norske forhold der vi som oftest har god tilgang på rent vann.

Lykke til med videre hydrering

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.