Gå til innhold
  • Bli medlem

Catering med tursekk

mark1

Anbefalte innlegg

Er det gjennomførbart å tro at et cateringselskap vil reise til skogen for en gjeng sultne turgåere?

Det snakkes om å arrangere en ut i marka en av de siste dagene før vi tar sommerferie. Forslagene hagler, men det var et som skilte seg litt ut. - Kan vi ikke bestille catering opp til en rasteplass ute i marka? Var det en stemme som sa. Jeg vet ikke helt jeg, men hva skjedde med de gode gamle grillpølsene da? :wink:

Er det meg eller er det umulig? Jeg ser vel for meg at vedkommede må strekke seg til å ha denne såkalte rasteplassen like ved en forholdsvis kjørbar vei, men er det ikke litt spesielt uansett?

Synes det er litt spesielt, men sært nok til å få lyst til å spise en blekksprut i vår herlige norske natur :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med å la catering selskap lage mat som kan tas med og kan grilles. Fordel det under deltakerne og spis på ønsket plass.

Det enkleste er kanskje å bestille servering i en servingshytte i marka og ta turen dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

allt ordnes til rett pris!

robert

Ok, så det er ikke så way off som det jeg først trodde altså?!?!?

Du vet ikke om noen konkret da? Jeg ringte til et catering selskap, de syntes ideen var morsom. Jeg vet ikke om de lo med eller av meg, men de kunne ikke. Skjønner den forsåvidt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.