Christian W Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Hei, finnes det en fører, klatreklubb, boltede ruter eller buldring, eller kanskje naturlig sikrede ruter rundt Harstad, altså +/- 30 min kjøring. Hilsen Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cmhjelen Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Heisann. fant litt info her: http://db.klatring.no/klatreDB/klatreDB.asp Her kan du søke litt rundt etter klubber, vegger inne og ute. og se på klubbenes hjemmeside, dersom de har. Lykke til! ( www.klatring.no ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christian W Skrevet 11. april 2010 Forfatter Del Skrevet 11. april 2010 den fant jeg, men en ikke-fungerende link fra 2005 er ikke mye til hjelp, og et klatretårn på en leirskole et stykke unna byen er ikke akkurat hva jeg hadde tenkt meg, da jeg blir gretten hvis jeg ikke får klatret et par ganger i uka. men for all del: tusen takk for hjelpen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pava Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Det finnes klatreklubb i Harstad med klatrehalen. Der finner du mer informasjon hos lokalkjente. Jeg kan sende deg kontakt til en av dem med PM. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.