villmarkingen Skrevet 10. april 2010 Del Skrevet 10. april 2010 Noen som kan fortelle meg litt om disse skiene?? Har prøvd å google litt men fant ikke stort........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fimax Skrevet 11. april 2010 Del Skrevet 11. april 2010 Epoke var for ca 30 år siden de "hotteste" glassfiberskiene. Jeg husker at søstra mi fikk glassfiberski og jeg gikk på treski. De første "billige" glassfiberskia var ikke noe å skryte av. Hun fikk skikkelige problemer. Det endret seg fort. Som unge ønsket jeg meg alltid Epokeski. Det var ikke så mange rike Birkebeinere som gadd å betale så mye for noen ski som var bittelitt bedre enn konkurrentene, så Epoke gikk konk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elgen Skrevet 12. april 2010 Del Skrevet 12. april 2010 Hei Epoke kom vel rett etter at Bonna treski var det "hotteste"? Epoke var utført i en boxkonstruksjon, som betød at de var jernsterke. En konstruksjonsmåte som er kommet frem igjen. Om jeg husker rett, så var det 2 modeller: en blå og en gul? Tom Murstad ved Tryvann brukte Epoke til utleieski, da de ikke brakk. For ikke så veldig mange år siden lå det stadig en haug bakenom hos ham. Hilsen Elgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lompa Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hei Epoke kom vel rett etter at Bonna treski var det "hotteste"? Epoke var utført i en boxkonstruksjon, som betød at de var jernsterke. En konstruksjonsmåte som er kommet frem igjen. Om jeg husker rett, så var det 2 modeller: en blå og en gul? Tom Murstad ved Tryvann brukte Epoke til utleieski, da de ikke brakk. For ikke så veldig mange år siden lå det stadig en haug bakenom hos ham. Hilsen Elgen Epoke 600 var svart med gul skrift, og var en veldig lett og smal konkurranseski. Epoke 900 var en typisk markaski (turlangrenn som det het den gangen..). Jeg har hatt begge.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.