panda Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Det skulle egentlig vært en topptur, men det ble det ikke noe av. For etterhvert kom tåka.... Siter
Håvard Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Litt "Trolsk" stemning ja. Som regel blir aldri fotografier like bra som bildet som fester seg på netthinna... men ved tåke kan det faktisk bli bedre. Satt forøvrig på Gilmans point for noen år siden og så soloppgangen. Tok mange svært gode bilder, men ingen er like bra som slik jeg husker "originalen". Siter
panda Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Skrevet 15. oktober 2004 Oj, har du vært på Gilmans ? Der er jo utsikten helt rå til Mawenzi og savannen nedenfor (hvis det ikke er skyer). Håper du tok hele turen til Uhuru. Hvis ikke har du jo en grunn for å reise tilbake Jeg valgte ruten over Lava Tower og The Western Breach. Men det var mye dårlig sikt nesten hele veien. Toppen så jeg omtrent bare da jeg stod på den. Siter
Håvard Skrevet 15. oktober 2004 Skrevet 15. oktober 2004 Å jada, tok de siste hundre metrene òg ja. Synd dere ikke hadde særlig sikt..., det fortjener man egentlig der Siter
Yngve Skrevet 16. oktober 2004 Skrevet 16. oktober 2004 Harestuevannet ja,men hvilken topp var du på vei til da? Paradis??? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.