Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna stormjakke og bukse


olaskaansar

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg skal ut på lang tur får jeg låne faren min sin Norrøna stormjakke med tilhørenede bukse.

Dette er noen geniale klær. Store lommer, meget god gore-tex membran, masse luftemuligheter, kan ta på buksene etter skoene, da det er glidlås hele veien fra bunn til topp på buksa, gode bukseseler med klips, den er rød og lett synlig, den er lang, så den dekker godt over rumpa, og den er super lett og slitesterk. Holder meg alltid varm og tørr.

Mitt spørsmål, hvor får man kjøpt noe slikt i dag? Mener akkurat denne modellen ikke selges lenger, og det er synd fordi det er den beste jakka og buksa jeg har sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en go`norrøna selebukse i knallgul, fra nittitallet(?). :D Tror den heter Trollveggen. Beste buksa jeg har hatt. Holder meg tør rundt øra. har også kjøpt meg bukse fra swedmount, men den er ikke like bra! Lekker som en gud, og skrittet har spjælet opp allerede. Som deg lette jeg etter en ny slik norrøna go`bukse, og det fant jeg på HTTP://WWW.FINN.NO kanskje du er heldig å finner det du leter etter der, jeg har kjøpt meg en til norrøna bukse der og den funker phett :!: , og den funker like bra som den gamle. Søk på norrøna på torget :!: Eneste mennet med buksene er at stroppene gnager under bæring av tung bør i sekk, men det kan være at det er bare noe jeg innbiller meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.