Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er diskusjonsforumet på Steepstone lagt ned, eller er det jeg som er utestengt igjen ?

Jeg finner det ikke. Noen som vet hva som skjer ?

Annonse
Skrevet
Det forumet er jo bare tull allikevel, så om de har fjernet linken fra forsiden bevisst hadde jo ikke vært så rart.. Men det har jo vært et godt sted for de som ønsker å kaste litt dritt hit og dit ;-)

Jeg ser at linken til Bruktmarkedet er fjernet også, og det var jo et godt sted for alle som ønsket å selge gammel dritt. Det er tydelig at det skal bli vanskelig for meg å bli kvitt den Petzl GriGri'en jeg ikke lenger har bruk for, kanskje jeg kan legge den ut her ?

Men når det gjelder forumet, så var det en arena der man kunne ta opp ting som fort ville blitt slettet på andre klatreforumer. Ta Molde-tråden og kritikken av klatrestyret, eller dugnaden på Tokerud, eller kritikken av de pompøse jålebukkene på 8a.nu som oppgraderer ruter for å styrke egoet sitt, alle disse trådene ville garantert blitt slettet her på fjellforum.net så hvor skal klatrerne lufte viktige saker nå som steepstone-forumet er nede ?

Skrevet

Jeg ser at linken til Bruktmarkedet er fjernet også, og det var jo et godt sted for alle som ønsket å selge gammel dritt. Det er tydelig at det skal bli vanskelig for meg å bli kvitt den Petzl GriGri'en jeg ikke lenger har bruk for, kanskje jeg kan legge den ut her ?

Men når det gjelder forumet, så var det en arena der man kunne ta opp ting som fort ville blitt slettet på andre klatreforumer. Ta Molde-tråden og kritikken av klatrestyret, eller dugnaden på Tokerud, eller kritikken av de pompøse jålebukkene på 8a.nu som oppgraderer ruter for å styrke egoet sitt, alle disse trådene ville garantert blitt slettet her på fjellforum.net så hvor skal klatrerne lufte viktige saker nå som steepstone-forumet er nede ?

Enig med deg der, særlig hva gjelder bruktmarkedet!

Skrevet
hvor skal klatrerne lufte viktige saker nå som steepstone-forumet er nede ?

Man kan jo bruke fjellforum sin klatredel og holde seg innenfor noe hyggeligere debattformer enn det det har vært mye av på steepstone. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.