Rakkeren Skrevet 1. april 2010 Skrevet 1. april 2010 Er det noen som vet hvordan det pleier å ligge an med snøsmelting og vannføring i bekker og elver på Hardangervidda i uke 23 og 24 (6-19 juni)? Hvordan er fisket på denne tiden? Siter
Rasmus77 Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Jeg rejser fra Danmark til Hardangervidda i samme periode for at fiske og vandre og er meget interesseret om nogle kunne besvare spørgsmålet. Siter
afe Skrevet 5. april 2010 Skrevet 5. april 2010 Det er nok bra med både snøsmelting og vannføring på den tida. Siter
Sage Skrevet 6. april 2010 Skrevet 6. april 2010 Hei. Jeg har stilt samme spørsmål i en annen tråd, men jeg planlegger å dra litt senere (uke 26-27.) Var på Hardangervidda i fjor (sørlig del) i uke 26, og da var det kun enkelte vann som var noenlunde isfrie. Antar at det blir litt tidligere sommer i år som følge av lite snø og tynn is, men jeg synes 6-19. Juni høres tidlig ut. Litt avhengig av hva du fisker med. Skal du kaste sluk i et stryk finnes vel muligheter, men skal du forsøke med flue på stille vann ville jeg dratt litt senere. Med vennlig hilsen Sage Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.